У сучасному напруженому бізнес-середовищі інформація має передаватися швидко та бути легкодоступною.
З огляду на це, Resinex розробила новий портал для клієнтів - MyResinex.
MyResinex полегшить вам процес отримання інформації (статус замовленнь, документи тощо). Це означає, що ви можете отримати цілодобовий доступ до своєї інформації!
MyResinex пропонує:
- Можливість самостійно перевіряти статус замовлення та доставки
- Миттєвий доступ до усіх необхідних документів (TDS, MSDS, RIS, FCA тощо)
- Доступ до інформація про продукти, придбані в минулому
- Можливість переглядати наш асортимент продуктів і використовувати фільтри для вибору найбільш підходящого продукту для ваших потреб
У розділі “Мої замовлення” ви можете переглядати свої замовлення та відслідковувати їх. Вам буде доступна вся інформація про замовлення, така як статус замовлення, кількість, інформація про продукт, а також ціна, якщо її встановлено. Крім того, ви також зможете знайти сертифікати якості та рахунки-фактури, пов’язані із замовленням. Зберігання всіх замовлень в одному місці, відстеження їх статусу допоможе спланувати майбутні замовлення.
Ви також можете побачити всі продукти, які купуєте зараз або купували в минулому.
Крім того, буде доступна вся детальна інформація про технічні або механічні властивості продукту, а також усі види документів, таких як TDS, MSDS тощо.
Якщо документ відсутній, через систему ви зможете надіслати запит на його отримання.
Окрім ваших продуктів, у вас також є можливість переглядати повне портфоліо продуктів Resinex, щоб знайти продукт, який відповідає вашим потребам.
Ми регулярно будемо додавати нові функції на портал MyResinex, щоб зробити роботу наших клієнтів ще більш комфортною.
Хочете приєднатися до MyResinex?
Будь ласка, отримайте запрошення у своєї контактної особи в Resinex або введіть свою інформацію нижче, і ми надішлемо вам запрошення!